Wednesday 7 March 2007

London

Omsider ble det en snartur til London... Det var lenge siden sist! Oversetterkollega Vibeke feiret 30-årsdag på Themsen, brasilianske André hadde tak over hodet til meg, så da passet det med en tur til verdensmetropolen :)

Når jeg først var i London ble det tid til litt sightseeing også – rakk en svipptur innom Natural History Museum på lørdag og en tur til British Museum på søndag.

Prøvde litt nytt i matveien: Chiquito, en tex-mex-restaurant ved Leicester Square lørdag, og Wagamama, en japansk restaurant søndag, også den like ved Leicester Square. Veldig god mat!

André tok meg med til Holy Trinity Brompton på en inspirerende kveldsgudstjeneste. Flott kirke. Det var her de startet med Alpha-kurs, og de holder på med det fortsatt.

Han ga meg også et lite lynkurs i gitarspilling... :)
Håper det ikke blir like lenge til neste gang jeg er i London!

1 comments:

Julie & Eirik Tronstad said...

Så ut som en herlig tur! London altså, gøy by. E å vil kunne spille gitar.... kjøpte me gitar på impuls me konfpengane mine da e va 15, men ga opp me én gang blemmene kom.... Hold ut!